🌟 Przedpremierowa sprzedaż Perch Killer Box 🎁 #10 trwa przez
Kliknij KUP TERAZ i nie przegap okazji💥

Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE W SKLEPIE PERCH.PL - PRZYNĘTY NA OKONIE I SANDACZE


 

1. Zwroty

- zamówiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia zakupu
- przedmioty nie mogą nosić śladów zużycia, nie mogą być pozbawione folii ochronnej lub ściągniętej metki z przelotki w przypadku wędek.
- zwrotowi podlega cała kwota zamówienia, tj. ceny przedmiotów oraz kosztów wysyłki zamówienia do Klienta
nie można zwrócić przedmiotów takich jak przynęty i matomiarki


Jak zwrócić towar :

- aby zwrócić towar, należy > POBRAĆ FORMULARZ ZWROTU < wypełnić go czytelnie i dołączyć do przesyłki wraz z wydrukowaną z maila zamówieniowego fakturą.
- odesłać towar z dopiskiem "ZWROT" pod adres: SXA MAREK ZACZYŃSKI 41-902 BYTOM, UL. WITCZAKA 49/9.
- zwrot pieniędzy na wskazane w formularzu konto, realizujemy maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki.
koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient, nie przyjmujemy zwrotów w formie przesyłek płatnych za pobraniem.

 

2. Reklamacje

- aby zareklamować zamówiony towar z powodu wad, należy się z nami skontaktować mailowo pod adresem: the@perch.pl, podając numer zamówienia, opisując krótko zaistniałą sytuację i dołączając zdjęcia obrazujące uszkodzenia, wadę. Można też skorzystać z formularza i załączyć wydrukowany do przesyłki co usprawni weryfikację.
- w przypadku uznania reklamacji, dokonamy zwrotu kosztów wysyłki zgodnie z cennikiem wysyłek na Restauracja dla ryb drapieżnych by Ryba Dnia.
- Towar reklamowany musi być kompletny, wszystkie elementy muszą być dostarczone, tylko na tej podstawie będzie rozpatrywana reklamacja towaru.
- w razie gdyby wymiana w ramach reklamacji nie była możliwa, np. ze względu na zakończenie produkcji danego modelu przynęty, niedostępność towaru, dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane konto lub zaproponujemy wymianę na inny dostępny na perch.pl towar.

3. Wymiana

- w naszym sklepie wymiana polega na dokonaniu zwrotu towaru, zgodnie z opisem z punktu 1. i złożeniu nowego - oddzielnego zamówienia.
- jeśli np. zamówiłeś przynęty, nie odpowiada Ci kolor, chcesz kupić inny kolor skorzystaj z procedury zwrotu, a przynęty w innym kolorze / rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu.
nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji - przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl